احنا كخدام ساعات بنفقد رجائنا!! الواحد فينا يحس انه مش نافع، و مافيش امل انه يدخل السما... و الأخطر من كدا اننا بنفقد رجائنا في المخدومين!! و يجيلنا احساس ان المخدوم دا خلاص مالوش حل! و صعب يوصل للسما!!! لكن ربنا يسوع له المجد كان بيخدم و هو مليان رجاء، كان بيتحرك برجاء عجيب من أجل خلاص كل نفس. #أبونا_داود_لمعي #مؤتمر_المسيح_الخادم --------------------------------------------------------------------------------- النص الكامل لعظة " المسيح واهب الرجاء" : http://ift.tt/1YFHwlw
0 comments:
Post a Comment