أحيانا يكون كونك أحتملت ظلم ( دى غالية قوى) ... ما فيش مانع تقوله .. يا رب أنا مستحمله عشانك .. أنا مش بانتقم عشانك .. أنا مش بكره عشانك .. فاعرف لى دى .. افتكرهالى . #Fr_Dauod_Lamei #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment