يا بني القلب شرير.. اللي جاب الفلوس يجيب تاني.. والفلوس ما تدخلش السما.. وإلحق نفسك... لا تطب في أي لحظة وتقابل ربنا!! ليه أنت عامل كده؟ #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment