اللي زعلان منك ده.. بدل ما تكابر وتدافع عن نفسك.. مش يمكن يكون معاه حق ولو في جزء.. ما تخليك كبير وتيجي علي نفسك وتقوله : "معاك حق في دي".. أهو ده شغل الرجالة #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment