اللي زيك.... ما ينفعش يرتاح في الدنيا.. وما ينفعش يرتاح في الخطية.. وطباع الدنيا دي ما تركبش عليه.. ما يرتاحش المسيحي فينا.. غير في القداسة.. #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment