ليه ربنا مش بيسمع لي؟ ليه ربنا عمل كده؟ ليه الناس مش مقدرة؟ ليه الناس أخلاقها بقت كده؟ الليهات الكثيرة دي تضيع الفرحة.. وليه ما قولتش.. ليه ربنا إداك كل الخير ده؟ وليه ربنا مديك عمر لغاية دلوقتي؟ وليه ربنا محبب ناسه فيك؟ "التذمر عدو الفرح" #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment