Parle avec Dieu n'importe quel ... par un mot du psaume ou un mot de la messe , un mot de la bible ,ou un mot du chant #Le_père_Daoud_Lamei Talk to God in any way.. Talk to him through a psalm .. Through the mass.. Through the bible or through a song... اتكلم مع ربنا بأي طريقة ... كلمه من خلال مزمور، او کلمه فى القداس، كلمه فى الانجيل او كلمه فى ترنيمة #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment