لو فى غم فى قلبك .. صلى .. ما تقولش صليت و ما تشالش الغم .. يبقى ما صليتش كفاية .. يبقى ما خدتش وقتك .. أقعد قدام ربنا و ما تطلعش غير لما ترتاح. #Fr_Daoud_Lamei #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment