لما تتظلم ألجأ للصلاة... مافيش حاجة هتلحقك ولا تسعفك إلا الصلاة مافيش حاجة تساعدك تقبل الظلم اللى أنت فيه إلا الصلاة ، لما تصلي كويس وأنت مظلوم تلاقي حاجة حلوة حصلت... تلاقي أتكالك على ربنا زاد ... تلاقي نفسك بتقول : خلاص يا رب اللى أنت عاوزه ... مش لازم الحكاية تمشي بدماغي ... مش لازم الناس تعرف الحق دلوقتي .... الصلاة بترفع درجة التسليم ... #Fr_Daoud_Lamei
0 comments:
Post a Comment