اللي يغير النفسية التعبانة أوي ١٨٠ درجة هي الصلاة... العلاج الجذري للعند ولليأس هو #الصلاة.. اذا كنت بتعند وتقاوح مع ربنا.. وربنا بيزن وانت بتقول لأ.. صلّي هتلاقي اتكسر كبربائك وعنِدك.. ولو انت يائس وضايع وحالتك حال.. صلّي.. هتلاقي ربنا طبطب عليك.. #أبونا_داود_لمعي - تاملات من عظة يونان النبي كخادم..

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment