مرة تصورت ان ساعات الواحد يدخل لربنا بطلب.. وربنا قاعد على مكتب كده وانت مقدمله الطلب.. وبتقوله يارب معلش الطلب ده مهم.. ربنا: حاضر يا حبيبي.. *يارب بفكرك الطلب ده مهم قوي عندي.. ربنا: حاضر يا حبيبي طلبك عندي.. *يارب اوعى تنسى.. ربنا: لا يا حبيبي مش هنسى.. قبل ما اطلع.. *يا رب بفكرك.. ربنا: ايوة يا حبيبي أنا فاكر.. وبعدين اقوله: هات يارب الطلب شكلك مش هتعمل حاجة!!! صدقوني ده بالظبط اللي بنعمله!! قبل ما بنطلع من الصلاة بنبتدي نفكر في المشكلة!! يعني سحبت الطلب!! #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment