اللي بيحب ربنا قوي بيبقى بيستعجله.. امتى نتقابل بقى يارب؟! امتى يبقى وشي في وشك؟! امتى أشوفك بعيني؟! امتى الجسد اللي معطلني ده ينام بقى؟! امتى أنطلق في حرية مجد أولادك؟! امتى مفيش خطايا؟! امتى مفيش حزن رديء؟! امتى مفيش قلق؟! امتى مفيش مشاكل؟! امتى العيشة دي؟! هو ده شهوة السما اللي المفروض في قلب كل مسيحي.. المسيحي الطبيعي قلبه في السما.. #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment