كل سنه وانتم طيبين ي أغلى الغاليين تعالوا نفرّح ربنا الطيب إله المساكين بهدية غير متوقعة للغير محبوبين يمكن رسالة أو أكلة أو اعتذار أو تشجيع للمرفوضين وما تنسوش إن إلهنا جالنا وفضل برضه من المجهولين يا بخت الرعاه والمجوس لما زاروا الغلبانين يلا فرصتنا ناخد البركة ونفرّح التعبانين وما تنسوش تعيدوا كمان على غير المؤمنين لحسن نتحسب في الآخر زي الخطاة والعشارين أما الأطفال.. فليهم النصيب الأكبر ودول المضمونين كلهم شبه يسوع قبل التشوه بتاع المتكبرين وصلوا لأبوكم.. ياخد نصيب مع الأربعة والعشرين #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment