لازم تستخسر كل شخص بتتعامل معاه.. نفسي أقوله حاجة.. نفسي أفهمه أن ربنا بيحبه.. نفسي أقوله أنت خسارة في السكة الغلط.. #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment