لو فضل عندنا إحساس انا احسن.. انا الأفضل.. مهما عملنا.. ولو صلينا العمر كله.. وصمنا الأيام كلها.. ولا حاجة عملناها يبقي ليها اي قيمة!! #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment