ابتدي احضر تسبحة، خصوصاً اننا في شهر كيهك، جرّب كده قول: السنة دى هاخد ليلة للصبح، على الأقل أبقى عملت "اسهروا" دي مرة في عمرى #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment