يَا مُرَائِي! أَخْرِجْ أَوَّلاً الْخَشَبَةَ مِنْ عَيْنِكَ، وَحِينَئِذٍ تُبْصِرُ جَيِّدًا أَنْ تُخْرِجَ الْقَذَى الَّذِي فِي عَيْنِ أَخِيكَ (لوقا ٦: ٤٢) قذى وخشبة!! يا أخي خلّي عندك نظر!! ده فيه خشبة في عينك.. هتسوقه في أيه؟! هتقولي سبني أطلع القذى من عينك!! انت أساساً مش هتعرف لأنك مش هتعرف بسبب إن نظرك أنت ضعيف.. تيجي تشيل التراب من عينه تخزقله عينه!! أو تدخل على عينه التانية!! #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment