أحنا عندنا اعتقاد راسخ أن ربنا بيحبني لو إتعدلت.. لما أصلي.. لما أخدم بذمة.. لما أبطل خطية.. فأنا معتقد تقريباً أني مش محبوب... الشيطان ماشي في ودان كل البشر بيقولهم "بيكرهكم .. بيكرهكم" #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment