لو بنحب ربنا من كل القلب.. ما كناش صعب علينا من بعض.. ما كناش اشتكينا من الأيام.. ما كناش سرحنا في الصلاة دقيقة.. ما كناش سبنا الكنيسة لحظة.. ما كناش نعيش عيشة أغنياء.. #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment