إستني لما تشوف السما.. إستني لما تبص من الناحية الثانية.. إستني لما كل العمر يخلص.. وهتعرف أن اللي بيحصل صح.. وأن كل حاجة محسوبة بدقة.. #ابونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment