أما يهمك...؟" إيه حصل إيه!! إيه اللي وصلكوا للإحساس ده؟ بتشكوا أني أنا ما يفرقش معايا تهلكوا؟ طب ماصحتنونيش من بدري ليه ولا أنك تقول كده! بس ماتجيش تتهمني في محبتي وفي قدرتي وبعدم إحساسي بك! طب ما كنت تصحيني من أول لحظة وأنا كنت اسكتهولك.. #ابونا_داود_لمعي
0 comments:
Post a Comment