يا سيد أين تمكث أنا مش عايز منك حاجة.. أنا عايزك أنت.. أنت نفسك.. أنا عايز أقعد معاك ما تسبنيش وما تبعدنيش عن صدرك أبدا.. #أبونا_داود_لمعي

Leave a Comment
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment